Functies

Dé sleutel tot een succesvol relatiebeheer

Sultan CRM stelt u in staat om een optimale relatie op te bouwen met uw klanten.

Dashboard

Real time, 24/7 inzicht in uw activiteiten en kansen met behulp van de dashboards.

Overal beschikbaar

U wilt zich geen zorgen maken om uw infrastructuur? Maak dan kennis met onze Cloud oplossing.

Business proces op maat

Meer efficiëntie door het optimaliseren van uw bedrijfsprocessen met Sultan CRM.

Social Media Integratie

Breng iedere gewenste koppeling met uw social media platform tot stand.

Sales en Marketing Automation

Maak de omslag van campagnematig naar continue sales & marketing automatisering.

Offerte/Order/Facturen

Stel eenvoudig professionele offertes en aanbiedingen in een handomdraai samen met Sultan CRM.

Geïnteresseerd?

Aan de hand van een demonstratie kunnen wij u kennis laten maken met de mogelijkheden van Sultan CRM

Alle features

Algemeen eigenschappen

  • Client/ server oplossing, implementeer Sultan CRM in eigen beheer.
  • Web-based oplossing, de software draait bij Sultan CRM in “the cloud” en wordt via het internet beschikbaar gesteld. Dit maakt hardware, database- en systeembeheer voor de gebruiker overbodig.
  • Volledige configuratie mogelijkheden, richt de applicatie in door de interface aan te passen op basis van uw wensen ten aanzien van navigatie, processen en workflows.
  • Meertaligheid, de applicatie is in meerdere talen beschikbaar.
  • Integratie MS Office, de software beschikt over volledige integratie met de MS Office suite.
  • Koppelingen met zowel ERP applicaties als financiële applicaties.
  • Audit trail, het systeem registreert wie wijzigingen heeft gemaakt, wanneer deze zijn gemaakt en welke wijzigingen zijn gemaakt.

Relatiebeheer

  • Adresbeheer, vastleggen en onderhouden van basis relatiegegevens. Registreert klantgegevens, zoals adres, telefoon, e-mail, contactpersonen en relatiekenmerken.
  • Flexibele zoekfunctionaliteit op basis van alle velden in de database. Ieder veld in de database kan gebruikt worden voor zoeken, selecties en mailings.
  • Importeren van relatiegegevens uit externe bestanden. Importeer data uit één of meer externe databronnen.
  • Ontdubbelen van relatiegegevens. De functionaliteit voor ontdubbelen voorkomt redundante relaties in de database.
  • Sociale netwerken, stel de organisatie in staat relaties rond contactpersonen op te bouwen door te koppelen met sociale netwerksites zoals LinkedIn.
  • Organisatiestructuren en schema’s., specificeer moeder-dochter relaties voor klanten en hun divisies en vertaal deze informatie in hiërarchische en interactieve organisatieschema’s.

Verkoop

  • Opportunity Management, volg alle informatie rondom verkooptrajecten, inclusief mijlpalen, beslissers, partners met ondersteuning van interne verkoopmethodes.
  • Leadtracking, volg verkoopleads van leadgeneratie tot contract.
  • Offerte management, creëer offertes voor prospects en klanten en volg de resultaten.
  • Ordermanagement, omzetten van offertes naar orders met aanpassingsmogelijkheden van lopende orders tot het moment van levering.
  • Specifieke klantvoorwaarden, het systeem houdt automatisch rekening met individuele klantafspraken zoals kortingsafspraken, betaaltermijnen, etc.
  • Productcatalogus, vastleggen en beheren van producten en diensten.

Contactmanagement

  • Contactmanagement, vastleggen van contactmomenten zoals telefoongesprekken en bezoekverslagen.
  • Contactplanning, bepaal en controleer de optimale contactfrequentie per relatie en plan de vereiste contactmomenten in de agenda’s van de verantwoordelijke medewerkers.
  • E-mail afhandeling, registreer alle relevante klant gerelateerde e-mail in Sultan CRM.

Marketing

  • Klantsegmentatie, deel het klantenbestand op in groepen met hetzelfde profiel op basis van vooraf gestelde criteria.
  • Campagne management, selecteer doelgroepen, definieer campagne stappen, alloceer middelen en beheer de resultaten.
  • Mailings, selecteer doelgroepen voor “mail merges” door gebruik te maken van alle velden in de Sultan CRM database.

Analyses

  • Verkooptrechter analyse, analyseer verwachte omzet op basis van opportunity’s en offertes, inclusief sub analyses naar bijvoorbeeld regio, branche, medewerker of product.
  • Sales cycle analyse, analyseer de details van elke stap uit uw verkoopproces.
  • Lost order analyse, analyseer de redenen van verloren opdrachten.
  • Datamining, analyseer de CRM data vanuit verschillende invalshoeken en vindt bruikbare patronen en informatie.

Additionele modules

  • CRM App, online toegang tot de CRM applicatie middels een App op mobile apparatuur, zoals tablets en smartphones.
  • Projectmodule, volg alle informatie rondom projecten, inclusief middelen, deelnemende partijen en interacties.
  • Tijdschrijfmodule, ondersteun medewerkers in het proces van plannen en het bewust beïnvloeden van de hoeveelheid tijd die aan werkzaamheden besteedt wordt om hun productiviteit te verhogen.
  • Contractmanagementmodule, plan, beheer en controleer contracten voor vastgestelde periodes en/ of projecten.
  • Orderverwerking, de applicatie biedt een module met functionaliteit voor orderverwerking.
  • Product configurator, automatiseer het complete proces van offerte- tot productie. Stel uw verkoop team in staat in staat zelf klant specifieke producten samen te stellen.
  • Kennismanagement, zorg ervoor dat relevante kennis binnen uw organisatie gedeeld wordt en behouden blijft.

Sultan CRM is gevestigd in Dordrecht

Burgemeester de Raadtsingel 93C 3311 JG, Dordrecht

Tel: 085-303 81 71

Openingstijden Ma. t/m vr. van 8:30 tot 17:00