Sultan CRM voor accountants

Sultan CRM is ontwikkeld mét accountants vóór accountants

De verandering van uw strategie vraagt om een ander CRM platform dan de traditionele aanbieders van CRM software in uw branche.

Onze CRM voor accountants is CRM software speciaal gemaakt met u in gedachten. In tegenstelling tot vroeger dwingen nieuwe verdienmodellen tot prijsafspraken en een strakke monitoring van deze afspraken, denk hierbij aan “projectbenadering” en “budgetbewaking”. Het CRM-systeem biedt naast het primaire relatiebeheer ook andere functionaliteiten speciaal gericht op de accountancy. Met andere woorden: u hebt beschikking over alle functionaliteiten die onze CRM software zo gebruiksvriendelijk maakt, maar aangevuld met tools en functies die speciaal zijn ontwikkeld voor de uw branche.

Uiteraard dient de beschikbaarheid van informatie device onafhankelijk te zijn.

Hieronder vindt u een uitgebreide omschrijving van alle functionaliteiten van ons CRM  voor accountants.

CRM voor accountants

Waarin is Sultan CRM onderscheidend voor de accountantsmarkt?

CRM deel

  • Gericht op personen die aan een bedrijf zijn gekoppeld. Campagnes zijn dus altijd gepersonaliseerd.
  • Klantactiviteiten kunnen uitgebreid worden gemeten, denk hierbij aan campagnes en contactmomenten.
  • Uitgebreid inzicht in uw verkoopkansen en de realisatie hiervan.
  • Middels een “vraag en aanbod” kruis stelt u de behoefte en de daaraan gerelateerde mogelijkheden binnen de klant centraal.
  • Actieve koppelingen naar leveranciers van data zoals bijvoorbeeld Company Info of Eccentrade.
  • Duidelijk inzicht in de “customer journey” ofwel het proces van suspect/prospect naar klant.
  • Het implementeren van rollen, niet alleen op afdelingsniveau maar ook op basis van teams.

Uren - Projecten

  • Het terugbrengen van de kans op fouten door de hoeveelheid werksoorten, boekjaren en klantgroepen.
  • Het tevens “lean” maken van de processen door te werken met projecten waarin het DNA is gedefinieerd.
  • Inzichtelijk maken van ingeplande uren naast de gebudgetteerde uren en de werkelijke uren.
  • Inzicht in de werkvoorraad.
  • Ingeplande uren zijn inzichtelijk vanuit een kalender en niet vanuit een softwarepakket.
  • Door een project te activeren of af te sluiten worden alleen die uren geboekt die werkelijk op het project mogen worden geboekt.
  • Digitale facturering.

Compliance

  • Inzicht in de status van wettelijke controles.
  • Dossier in OKB (opdrachtgerichte kwaliteitsbeoordeling) zichtbaar.
  • WWFT
  • Inzicht in het risicoprofiel van de klant.

Rapportage

  • Filtermogelijkheden op verschillende niveaus van de applicatie maken het mogelijk data eenvoudig te rangschikken.
  • Via dashboards die integraal onderdeel uitmaken van de applicatie is het mogelijk om in de gewenste management informatie te voorzien.

Geïnteresseerd geraakt?

Aan de hand van een demonstratie kunnen wij u kennis laten maken met de mogelijkheden van Sultan CRM

Alle features

Algemeen eigenschappen

  • Client/ server oplossing, implementeer Sultan CRM in eigen beheer.
  • Web-based oplossing, de software draait bij Sultan CRM in “the cloud” en wordt via het internet beschikbaar gesteld. Dit maakt hardware, database- en systeembeheer voor de gebruiker overbodig.
  • Volledige configuratie mogelijkheden, richt de applicatie in door de interface aan te passen op basis van uw wensen ten aanzien van navigatie, processen en workflows.
  • Meertaligheid, de applicatie is in meerdere talen beschikbaar.
  • Integratie MS Office, de software beschikt over volledige integratie met de MS Office suite.
  • Koppelingen met zowel ERP applicaties als financiële applicaties.
  • Audit trail, het systeem registreert wie wijzigingen heeft gemaakt, wanneer deze zijn gemaakt en welke wijzigingen zijn gemaakt.

Relatiebeheer

  • Adresbeheer, vastleggen en onderhouden van basis relatiegegevens. Registreert klantgegevens, zoals adres, telefoon, e-mail, contactpersonen en relatiekenmerken.
  • Flexibele zoekfunctionaliteit op basis van alle velden in de database. Ieder veld in de database kan gebruikt worden voor zoeken, selecties en mailings.
  • Importeren van relatiegegevens uit externe bestanden. Importeer data uit één of meer externe databronnen.
  • Ontdubbelen van relatiegegevens. De functionaliteit voor ontdubbelen voorkomt redundante relaties in de database.
  • Sociale netwerken, stel de organisatie in staat relaties rond contactpersonen op te bouwen door te koppelen met sociale netwerksites zoals LinkedIn.
  • Organisatiestructuren en schema’s., specificeer moeder-dochter relaties voor klanten en hun divisies en vertaal deze informatie in hiërarchische en interactieve organisatieschema’s.

Verkoop

  • Opportunity Management, volg alle informatie rondom verkooptrajecten, inclusief mijlpalen, beslissers, partners met ondersteuning van interne verkoopmethodes.
  • Leadtracking, volg verkoopleads van leadgeneratie tot contract.
  • Offerte management, creëer offertes voor prospects en klanten en volg de resultaten.
  • Ordermanagement, omzetten van offertes naar orders met aanpassingsmogelijkheden van lopende orders tot het moment van levering.
  • Specifieke klantvoorwaarden, het systeem houdt automatisch rekening met individuele klantafspraken zoals kortingsafspraken, betaaltermijnen, etc.
  • Productcatalogus, vastleggen en beheren van producten en diensten.

Contactmanagement

  • Contactmanagement, vastleggen van contactmomenten zoals telefoongesprekken en bezoekverslagen.
  • Contactplanning, bepaal en controleer de optimale contactfrequentie per relatie en plan de vereiste contactmomenten in de agenda’s van de verantwoordelijke medewerkers.
  • E-mail afhandeling, registreer alle relevante klant gerelateerde e-mail in Sultan CRM.

Marketing

  • Klantsegmentatie, deel het klantenbestand op in groepen met hetzelfde profiel op basis van vooraf gestelde criteria.
  • Campagne management, selecteer doelgroepen, definieer campagne stappen, alloceer middelen en beheer de resultaten.
  • Mailings, selecteer doelgroepen voor “mail merges” door gebruik te maken van alle velden in de Sultan CRM database.

Analyses

  • Verkooptrechter analyse, analyseer verwachte omzet op basis van opportunity’s en offertes, inclusief sub analyses naar bijvoorbeeld regio, branche, medewerker of product.
  • Sales cycle analyse, analyseer de details van elke stap uit uw verkoopproces.
  • Lost order analyse, analyseer de redenen van verloren opdrachten.
  • Datamining, analyseer de CRM data vanuit verschillende invalshoeken en vindt bruikbare patronen en informatie.

Additionele modules

  • CRM App, online toegang tot de CRM applicatie middels een App op mobile apparatuur, zoals tablets en smartphones.
  • Projectmodule, volg alle informatie rondom projecten, inclusief middelen, deelnemende partijen en interacties.
  • Tijdschrijfmodule, ondersteun medewerkers in het proces van plannen en het bewust beïnvloeden van de hoeveelheid tijd die aan werkzaamheden besteedt wordt om hun productiviteit te verhogen.
  • Contractmanagementmodule, plan, beheer en controleer contracten voor vastgestelde periodes en/ of projecten.
  • Orderverwerking, de applicatie biedt een module met functionaliteit voor orderverwerking.
  • Product configurator, automatiseer het complete proces van offerte- tot productie. Stel uw verkoop team in staat in staat zelf klant specifieke producten samen te stellen.
  • Kennismanagement, zorg ervoor dat relevante kennis binnen uw organisatie gedeeld wordt en behouden blijft.

Sultan CRM is gevestigd in Dordrecht

Burgemeester de Raadtsingel 93C 3311 JG, Dordrecht

Tel: 085-303 81 71

Openingstijden Ma. t/m vr. van 8:30 tot 17:00